مادر برد های سری P67 ایسوس رونمایی شدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مادر برد های سری P67 ایسوس رونمایی شدند
نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1389
بازدید : 878
نویسنده : MRK
 



شر کت ایسوس روز یکشنبه در سمیناری که در محل هتل پارسیان اوین با حضور اصحاب رسانه برگزار شد به معرفی جدیدترین محصولات و تشریح برنامه های آینده خود در ایران پرداخت.

در این سمینار که با حضور نمایندگان نشریات برگزار شد مسئولین دفتر ایسوس در تهران و همچنین مدیر بخش قطعات منطقه خاورمیانه،ترکیه و آفریقای جنوبی این شرکت نیز حضور داشتند. در این مراسم علی مفلح مدیر محصول مادربرد ایسوس در ایران ضمن خوشامدگویی به تشریح سیاست های اجرایی شرکت در داخل کشور پرداخت .همچنین  او به نقش رسانه به عنوان یکی از بازوان بسیار موثر ایسوس اشاره نمود. پس از او نیز کوین لی به عنوان مدیر بخش قطعات منطقه خاورمیانه،ترکیه و آفریقای جنوبی شرکت ایسوس از ایران به عنوان مهمترین بازار هدف شرکت ایسوسدر خاورمیانه یاد کردند.
محور اصلی این سمینار معرفی مادربردهای سری P67 ایسوس بود که مسئولین این شرکت به معرفی جدیدترین مادربردهای مجهز به این چیپ ست  و قابلیتهای آنها پرداختند. طبق اعلام مسئولین شرکت ایسوس، این شرکت در سال گذشته بیش از 60 میلیون قطعه مادربرد تولید کرده است که بیش از 20 میلیون از آنها با برند ایسوس به بازار عرضه شده اند. با این اوصاف از میان هر 2.5 دستگاه رایانه به فروش رفته در سال گذشته یکی از آنها مجهز به مادربردهای ایسوس بوده.
مسئولین ایسوس همچنین در خلال  این سمینار عنوان کردند که در حال حاضر حدود 40 درصد بازار مادربرد داخل کشور را در اختیار دارند و با اشاره به فعالیت بیش از 4هزار نفر از مجموع 10هزار نفر کارکنان این شرکت در بخش R&D، این موضوع را نشاندهنده اهمیت کاربران نهایی برای این شرکت دانستند.
در ادامه تکنولوژیهای انحصاری به کار رفته در محصولات جدید ایسوس نیز در این مراسم معرفی شد که از میان آنها می توان به DIGI+ VRM و چیپ ست های TPU و EPU اشاره کرد. ضمن اینکه در مادربردهای جدید سری P67 ایسوس از چیپ بلوتوث داخلی نیز استفاده شده است که در کنار تکنولوژی انحصاری BT Go قابلیتهای فراوانی را برای کاربر به ارمغان می آورد.همچنین توسط این فناوری یک مسابقه جذاب بین خبرنگاران برگزار شد که در پایان به 3 نفر از برندگان 3 مانیتور ایسوس اهدا شد.
البته نوآوری های معرفی شده این شرکت در این سمینار به همین جا ختم نمی شود و می توان از سایر قابلیتهای جدید مورد استفاده در محصولات ایسوس تحول ایجاد شده در فضای BIOS مادربرد اشاره کرد که در مدلهای جدید دیگر اثری از رابط قدیمی BIOS نیست و به جای آن از رابط کاربرپسند گرافیکی استفاده شده است. این رابط کاربری که EFI BIOS نام گرفته است، نخستین رابط کاربری گرافیکی BIOS عرضه شده تا کنون است که امکان استفاده از موس و ثبت تصویر از تنظیمات آن (Print Screen) نیز در آن وجود دارد.
در ادامه این سمینار نیز آخرین مادربرد سری نظامی ایسوس از سری SaberTooth ، کارتهای گرافیکی جدید این شرکت و سیستم خنک کننده انحصاری Direct CU II مورد استفاده در آنها، نمایشگرهای جدید ایسوس که به زودی میهمان بازارهای داخلی خواهند بود و محصولات جدید خانواده Eee Family مانند All in ONE  و EeeBOX معرفی شدند.این محصولات نیز وارد بازار ایران شده اند و به زودی با توضیع گسترده ای برخوردار خواهند بود.
در پایان نیز در حاشیه این مراسم جوایزی ارزنده به نیما جعفری قهرمان مسابقات جهانی اورکلاکینگ ایسوس و سیاوش شجاع قهرمان این مسابقات  در ایران اهدا گردید.

 






مطالب مرتبط با این پست
.